top of page

Byggeleder jobopslag

Brænder du for at forene kompetencer på tværs af rådgivere, entreprenører og leverandører i et respektfuldt samarbejde med projektet og bygherren i fokus?

 

Så er det dig vi mangler til en attraktiv stilling som BYGGELEDER.

2024.01.23 - Forside med logo til SoMe.jpg

Hos os bliver du en del af et professionelt, dynamisk og åbent miljø. Vi består af et team på 30 engagerede medarbejdere fordelt på to kontorer i hhv. Holstebro og Aalborg. Virksomhedens kultur er kendetegnet ved en stor grad af fleksibilitet og udviklingsmuligheder hos den enkelte medarbejder.

 

I din kommende hverdag vil du kunne forvente at fordele arbejdstimerne ca. 50/50 mellem kontoret og byggepladserne, og du vil have mulighed for at arbejde hjemmefra eller tilpasse din arbejdstid så ”det hele” kan hænge sammen.

Du vil have mulighed for orlov i perioder til ferie, uddannelse eller andet som er relevant for netop dig. 
 

Timeantal: 30-37 timer (alt afhængig af hvad der passer for dig).

 

4 vigtige arbejdsopgaver

  • I jobbet som byggeleder vil du få ansvar for ledelsen af vores projekter fra de kommer ind udførelsesfasen, som primært vil foregå i fag, - stor eller hovedentreprise, og indtil 1-årseftersyn.

  • Du vil komme til at bidrage med input til projekteringsteamet og være en aktiv del af projektgranskningen på de projekter du skal overtage.

  • Du vil være den koordinerede part idet al kommunikation mellem de involverede entreprenører og Bygherren går igennem dig.

  • Du vil have ansvaret for at tilrettelægge tilsyn og projektopfølgning hos de projekterende kollegaer på tegnestuen samt hos eksterne rådgivere.  
     

For at blive en succes i stillingen er det her vigtigt for dig at vide:

  • Du har relevant erhvervserfaring.

  • Du har gode kommunikations- og konfliktløsningsevner.

  • Du har erfaring med tids- og økonomistyring.

  • Du er struktureret og kan arbejde selvstændig.

  • Du har personlig gennemslagskraft og en positiv tilgang til udfordringer.

  • Du har alment brugerkendskab til office-pakken.

 

Når Du starter hos ATRA arkitekter vil Du opleve:

  • En daglig ledelse der er tilgængelig.

  • Et hold af dygtige kolleger med mange forskellige kompetencer.

  • En kollega som direkte sparringspartner i sammenlignelig stilling.

  • En virksomhed hvor arbejdslysten er i fokus.

  • Mulighed for at benytte fagets mest moderne værktøjer i praksis.

Hvad får du mere?

  • Du behøver ikke smøre madpakke, den står vores kantine for.

  • Vi kan godt lide at lave ting sammen, både fagligt og mere uformelt ofte faciliteret af vores personaleforening.

  • Der er styr på tingene, så pension, sundhedsforsikring og overenskomst er en selvfølge.   

 

Sådan søger Du

Vil du høre nærmere, er du meget velkommen til at kontakte Benny Susgaard på bskn@atra.dk eller på 96 10 54 89.

 

Vi håber du kan tiltræde august – september.

 

Vi ser frem til at høre fra dig.

 

Ansættelsessamtaler vil blive afholdt i uge 25-26.

bottom of page