top of page
ATRA-Personalebillede-02-mejls-foto-29-a

ATRA arkitekter

Værdiskabende rådgivning

ATRA arkitekter a/s er startet af Arkitekt m.a.a. Sigurd Jakobsen og Arkitekt m.a.a. Mark le Fevre i 2006 med det klare mål, at skabe en vidt favnende moderne arkitektvirksomhed, som med basis i Vestjylland leverer værdiskabende rådgivning og god service til kunder over hele landet.

Kernen i vores virksomhed og omdrejningspunktet for vores samarbejde med kunden er en højt kvalificeret organisation, hvor den optimerede udnyttelse af medarbejdernes opdaterede kompetencer er midlet til at skabe det gode samarbejde.

 

Passion

Vi brænder for at finde ”den rigtige løsning” i dialog med kunden. Vi sætter den viden-baserede dialog i centrum af rådgivningsprocessen, fordi vi tror på, at viden skaber værdi.

Vi udviser respekt for vores samarbejdspartnere fordi vi sætter pris på det langstrakte samarbejde og fordi vi opfatter vores virksomhed som en servicevirksomhed som altid har fokus på at levere den rigtige ydelse og på at følge vores projekter til dørs.  

 

Mission

ATRA arkitekters mission er at yde netop den rådgivning og formgive netop den arkitektur, som skaber mest værdi for den laveste omkostning; arkitekturen skal være rationel, strukturen skal være klar, og de arkitektoniske og funktionelle valg skal være velbegrundede.

Vi vil gøre en forskel ved at gå imod den bølge inden for arkitekturen, hvor der er stadigt større fokus på formgivning og mindre på funktion. Vi vil levere den rådgivning som i hvert enkelt projekt skaber den optimale balance mellem bygherrens behov, de økonomiske rammer, byggeriets omgivelser og byggeriets langsigtede levedygtighed ved hjælp af en pragmatisk, funktionalistisk og bygbar arkitektur, fordi vi tror på, at den gode arkitektur skabes gennem og kommunikerer via den optimale funktion.    

 

Vision

Vi vil gennem en kreativ, viden-baseret og profitabel rådgivningsproces skabe værditilvækst for kunden og for os selv, i en sådan grad, at kundens udgifter til vores involvering omsættes minimum 1:1 i værditilvækst i det færdige byggeri, og således at kundens oplevelse af samarbejdet altid er en positiv markedsføring af vores ydelse over for kundens netværk, et grundlag for et fortsat samarbejde og her igennem en styrkelse af vores brand.

Netværk

62a754a4e0bcd.png
MOLIO.png
Danske Ark.jpg
bottom of page